Press "Enter" to skip to content

Vidinio SEO optimizavimo paieškos sistemoms nauda

Išskiriamos dvi SEO dalys – vidinis ir išorinis SEO. Vidinio SEO metu atliekami techniniai tinklalapio optimizavimo darbai svetainėje, todėl paieškos sistemos lengviau analizuoja ir suvokia svetainėje esantį turinį. Atliekant vidinį optimizavimą paieškos sistemoms svarbu tinkamai parinkti svetainės puslapių pavadinimus, išlaikyti optimalų, neviršyjantį 3% raktažodžių pasikartojimo dažnį. Nors ši tinklalapio optimizavimo proceso dalis lemia tik apie 20% sėkmės Google reitingavimo procese, tačiau tai vienas svarbiausių etapų, padedančių paieškos robotams suprasti Jūsų svetainę taip, kaip Jūs to norite.

Vidinio optimizavimo tikslas – sutvarkyti Jūsų svetainės kodą ir struktūrą, kad Google paieškos robotai ją suprastų tinkamai ir atitinkamus svetainės puslapius reitinguotų pagal reikiamas frazes. Pagrindiniai vidinio SEO optimizavimo veiksmai:

  • svetainės vidinių puslapių struktūros (adresų) pakeitimai, geras URL adresas turi:
    • naudoti jūsų taikomą raktažodį
    • būti trumpas – kuo mažiau žodžių tuo geriau
    • atitikti puslapio turinį
    • nekartoti žodžių
    • stengtis neviršyti 75 simbolių
  • papildomų vidinių puslapių sukūrimas
  • SEO duomenų (titlemeta-description tekstų) sukūrimas
  • turinio kūrimas, pakeitimai ir papildymai – kiekvienas svetainės puslapis turi būti unikalus ir orientuotas į tam tikrą vartotojų grupę Jūsų tikslinėje rinkoje
  • grafinių elementų (nuotraukų) failų optimizavimas, jų aprašymų tekstų sukūrimas:
    • aprašykite visus paveiksliukus, nusakykite ką jie rodo
    • naudokite brūkšnelius tarp žodžių (melsva-kepure.png geriau, nei melsva_kepure.png)
    • nenaudokite specialių simbolių (%, &, $, ir kitų)
  • svetainės medžio (angl. Sitemap) kūrimas
  • puslapių pritaikymas mobiliems įrenginiams
  • puslapių krovimosi greičio optimizavimas
  • kiti veiksmai, atliekami svetainės „viduje“

Gerai atliktas vidinis svetainės optimizavimas privalo padėti ieškotojui (žmogui įvedančiam raktinį žodį į paieškos sistemą) rasti reikiamą informaciją Jūsų svetainėje. Kiekvienas konkretus svetainės puslapis turi pateikti lankytojams atsakymus į konkrečius raktažodžius, padėti greitai susirasti norimą informaciją svetainėje.