Press "Enter" to skip to content

Reklama internete – kokia geriausia ir kodėl?

Daugelyje šalių pastebimas tūkstantmečio kartos polinkis praleisti vis daugiau laiko internete, todėl pastaruoju metu sparčiai vystosi skaitmeninė rinkodara socialinės žiniasklaidos tinkluose. Internetas – neaprėpiama erdvė, tai palyginti pigi reklamos priemonė, nes išvengiama paskirstymo sąnaudų, papildomų išlaidų už pakartotines reklamos transliacijas. Reklamos davėjas gali pateikti itin išsamią informaciją apie prekę, paslaugą, idėją. Užtenka sukurti reklamos idėją, ją vizualiai įgyvendinti ir publikuoti viešai. Reklama internete tikslas – kuo didesnis lankytojų srautas užsakovo tinklapyje.

Pagrindinės reklamos internete formos:

  • vaizdinė;
  • tekstinė;
  • interaktyvioji.

Interaktyvioji ir vaizdinė reklama internete ne visada gali atnešti tiek naudos kiek tikimasi: iššokantys vaizdai ir pranešimai, judantys paveikslėliai, dažnai yra nepageidaujami, vartotojai linkę juos blokuoti. Kita vertus straipsniai, kurie talpina atgalines nuorodas į Jūsų svetainę, negali būti vartotojų užblokuoti ar išjungti, dėl šios priežasties turi didžiausią vertę internetinės reklamos srityje.

Dažniausiai apie atgalines nuorodas kalba tie, kurie nori pakelti savo interneto svetainės reitingą Google paieškoje (ar kitose). Kaip atgalines nuorodas supranta Google? Yra šimtai parametrų, pagal kuriuos svetainės gauna reitingus, bet vienas svarbiausių parametrų: atgalinės nuorodos – ir jų skaičius. Nuorodų svarba šiandien prilygsta raktinių žodžių svarbai buvusiai prieš kelis metus. Paieškos sistemos naudoja nuorodų populiarumą, norint įvertinti Jūsų svetainės reikšmingumą ir padėtį internete. Taigi, atgalinių nuorodų nauda yra tokia, kad jų pagalba svetainė gali užimti aukštesnį reitingą Google paieškoje. Nuorodos yra visur, būtent jos ir sudaro tinklą. Galite gauti nuorodą dėdami įvairius straipsnius,  dėti nuorodas į populiarius web katalogus, dalyvauti forumuose.

Reikia naudotis įvairiomis atgalinių nuorodų siūlomomis galimybėmis.